30 anys fent

DISSENY I CONSTRUCCIÓ D’ESTANDS.

Stand Cosmética
montaje de stands en Smopic DACAME 01
Snype MWC16
INIST 5 2
20180928 092938 2
stand feria en congreso. PARADIGM 02
stands de diseno Mobile World Congress 01 640x398 1
diseno de stands. COSMOPROF COSMOPACK. Virospack 03 640x360 1
cam02
Per aqui comencem …

DISSENY D’ESTANDS

… I continuem per aqui .

MUNTATGE D’ESTANDS

montaje de stands en Bread Butter. BELGIOUS 03
construccion de stand en INFARMA para Merck 02
20170401 091203 e1614597225252
montaje de eventos. Visita Papa Madrid Puerta de Alcala 01
montaje de eventos. TMB EXPO METRO
montaje de eventos. EXPO MARILYN 3
…I ESTIRA QUE FA FORT

MUNTATGE D’ESDEVENIMENTS

cam02 20170401 091203 e1614597225252

Què Es Necessita Per Fer Un Estand De Disseny?

Moltes empreses que van a Fires cometen l’error de no parar massa atenció a l’estand de disseny. Lloguen un estand subministrat per la mateixa fira; una taula, 3 cadires i un taulell. Col·loquen a taula uns catàlegs, les targetes de visites i «voila» a vendre. A la fi i al el cap el seu producte, segur que és el millor de l’mercat.

Com es pot endevinar això no és veritat. Un estand amb una marca i un missatge clar fa la gran diferència. No només va a haver més gent que parin a preguntar, sinó que també més gent el recordarà a la llarga i fins i tot faran recomanacions a altres assistents.

A més, Què guanyem a gastar tot aquest temps, diners i energia a participar en una Fira i després ni tan sols li donem una oportunitat a l’producte per a ser vist en bones condicions? Des del procés de la sol·licitud d’l’espai a la Fira fins al desplaçament i el temps d’atendre l’estand, no guanyarem res si l’estand no «diu res» i és avorrit.

No cal crear un estand de disseny impressionant per fer-se notar (de vegades pot ser fins i tot contraproduent.), Però sí que és necessari algun tipus d’escenari. Una imatge de marca neta i un missatge clar són el que més ens importa. No es tracta de la decoració, es tracta de la seva visió.

Hi ha 4 Elements clau a l’Estand de Disseny.

Els estands de disseny que «diuen alguna cosa» solen tenir 4 elements bàsics:

• Els productes: Són el cor del seu estand! S’ha de tenir al menys 3 mostres de demostració damunt la taula.
• El nom de l’empresa: S’ha de trobar el nom de l’empresa en menys de 5 segons quan es mira a l’estand.
• El que fa la seva empresa: el mateix, ha de ser molt fàcil d’esbrinar.
• La informació de contacte.

Tota la resta són extres. Els extres no són necessaris.

Us sorprendrà de les poques empreses que mostren correctament aquests 4 elements clau. La majoria de les vegades, el nom de l’empresa només es troba si ens fixem en el taulell, no té idea del que l’empresa realment fa sense fer preguntes. Els productes no estan disponibles per ser tocats …