DISSENY I CONSTRUCCIÓ D’ESTANDS.
Per aqui comencem …
DISSENY D’ESTANDS
… I continuem per aqui .
MUNTATGE D’ESTANDS
…I ESTIRA QUE FA FORT
MUNTATGE D’ESDEVENIMENTS
Què Es Necessita Per Fer Un Estand De Disseny?
Moltes empreses que van a Fires cometen l’error de no parar massa atenció a l’estand de disseny. Lloguen un estand subministrat per la mateixa fira; una taula, 3 cadires i un taulell. Col·loquen a taula uns catàlegs, les targetes de visites i «voila» a vendre. A la fi i al el cap el seu producte, segur que és el millor de l’mercat.
Com es pot endevinar això no és veritat. Un estand amb una marca i un missatge clar fa la gran diferència. No només va a haver més gent que parin a preguntar, sinó que també més gent el recordarà a la llarga i fins i tot faran recomanacions a altres assistents.
A més, Què guanyem a gastar tot aquest temps, diners i energia a participar en una Fira i després ni tan sols li donem una oportunitat a l’producte per a ser vist en bones condicions? Des del procés de la sol·licitud d’l’espai a la Fira fins al desplaçament i el temps d’atendre l’estand, no guanyarem res si l’estand no «diu res» i és avorrit.
No cal crear un estand de disseny impressionant per fer-se notar (de vegades pot ser fins i tot contraproduent.), Però sí que és necessari algun tipus d’escenari. Una imatge de marca neta i un missatge clar són el que més ens importa. No es tracta de la decoració, es tracta de la seva visió.
Hi ha 4 Elements clau a l’Estand de Disseny.
Els estands de disseny que «diuen alguna cosa» solen tenir 4 elements bàsics:
• Els productes: Són el cor del seu estand! S’ha de tenir al menys 3 mostres de demostració damunt la taula.
• El nom de l’empresa: S’ha de trobar el nom de l’empresa en menys de 5 segons quan es mira a l’estand.
• El que fa la seva empresa: el mateix, ha de ser molt fàcil d’esbrinar.
• La informació de contacte.
Tota la resta són extres. Els extres no són necessaris.
Us sorprendrà de les poques empreses que mostren correctament aquests 4 elements clau. La majoria de les vegades, el nom de l’empresa només es troba si ens fixem en el taulell, no té idea del que l’empresa realment fa sense fer preguntes. Els productes no estan disponibles per ser tocats …